Biłgoraj

ul. Krzeszowska 47, 23-400 Biłgoraj

+48 698 692 218, +48 531 631 535

help@niziohome.pl

Zobacz na mapie
Nizio - Meble drewniane - Drewniane meble dla dzieci
+48 698 692 218; +48 531 631 535 kontakt
Koszyk

Zwroty

Procedura zwrotów

W Nizio Home dbamy o Twoje zadowolenie z zakupów, dlatego dajemy Ci możliwość zwrotu towaru, który nie spełnia Twoich oczekiwań. Nie dotyczy to produktów wykonywanych na indywidualne zamówienie. 

Darmowy zwrot produktów - nawet tych wielkogabarytowych

Chcesz dokonać zwrotu zakupionego produktu? Masz 2 opcje do wyboru!
Naszym klientom oferujemy dwie możliwości dokonania zwrotu zakupionych produktów, do indywidualnego wyboru – obydwie możliwe procedury przedstawiamy poniżej.



 ZWROT DO 14 DNIA

Zwrot produktu do 14 dni - ze zwrotem środków na wskazany rachunek bankowy.

Możliwy wyłącznie do 14 dni od daty otrzymania towaru. W tym wariancie koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący. Poniżej schemat tego wariantu:
Jak dokonać zwrotu? Postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami…


KROK 1 - Odpowiednio przygotuj zwracany produkt
Jeśli produkt został przez ciebie zmontowany, zdemontuj go i doprowadź do stanu, w jakim otrzymałeś go w przesyłce z naszego sklepu.

KROK 2 - Starannie spakuj i zabezpiecz produkt
Włóż mebel do kartonu. Jeśli składa się on z kilku części, dokładnie zabezpiecz wszystkie elementy znajdujące się wewnątrz pudła, aby zminimalizować ryzyko powstania ewentualnych uszkodzeń w trakcie transportu. Masz wątpliwości, jak odpowiednio spakować przesyłkę ze zwrotem? Skontaktuj się z nami.

KROK 3  - Wypełnij formularz zwrotu [Formularz zwrotu do 14 dni]

KROK 4 - Po wypełnieniu formularza nasz pracownik zweryfikuje dane a następnie mailowo potwierdzi ich pozytywną weryfikację.

KROK 5 - Odeślij towar do naszego magazynu

Paczkę zaadresuj: Magazyn Nizio Home , ul. Krzeszowska 47, 23-400 Biłgoraj

KROK 6 - Oczekuj na zwrot należności na podane konto bankowe



 ZWROT DO 100 DNI
* 

*dotyczy zwrotów na Voucher podarunkowy do wykorzystania w sklepie Niziohome.pl
Jak dokonać zwrotu? Postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami…


• KROK 1 - Odpowiednio przygotuj zwracany produkt
Jeśli produkt został przez ciebie zmontowany, zdemontuj go i doprowadź do stanu, w jakim otrzymałeś go w przesyłce z naszego sklepu.


KROK 2 - Starannie spakuj i zabezpiecz produkt
Włóż mebel do kartonu. Jeśli składa się on z kilku części, dokładnie zabezpiecz wszystkie elementy znajdujące się wewnątrz pudła, aby zminimalizować ryzyko powstania ewentualnych uszkodzeń w trakcie transportu. Masz wątpliwości, jak odpowiednio spakować przesyłkę ze zwrotem? Skontaktuj się z nami.

KROK 3 - Wypełnij formularz zwrotu [Formularz zwrotu do 100 dni]
Po otrzymaniu wypełnionego formularza, nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w celu uzgodnienia terminu odbioru przesyłki przez kuriera.

KROK 4 - Oczekuj na kuriera, który odbierze przesyłkę z Twoim zwrotem
W ustalonym wcześniej terminie pojawi się u Ciebie kurier w celu odebrania spakowanej paczki; nie musisz drukować etykiety ani listu przewozowego – zamówiony przez nas kurier będzie miał ze sobą wszystkie niezbędne do nadania przesyłki dokumenty.

KROK 5 - Oczekuj na voucher
Voucher zostanie wysłany na Twój adres mailowy podany w zamówieniu, po przyjęciu przesyłki ze zwracanym produktem w naszym magazynie.


W zależności od wybranego wariantu zwrotu, poczekaj na zwrot należności na rachunek lub w formie vouchera.

Wybrałeś zwrot produktu na swój koszt, przed upływem 14 dni od otrzymania zamówienia? Gdy przesyłka ze zwracanym produktem dotrze do naszego magazynu, w ciągu kolejnych 14 dni należność zostanie zwrócona na wskazany przez ciebie rachunek bankowy. Wybrałeś darmowy zwrot produktu na nasz koszt przed upływem 14 dni lub opcję ze zwrotem produktu po upływie 14 dni? W takim razie sprawdzaj swoją skrzynkę mailową – już niebawem, po dotarciu przesyłki z twoim zwrotem do naszego magazynu i zweryfikowaniu produktu, otrzymasz bon o wartości zwracanego zamówienia, aby znów móc cieszyć się zakupami! Na wykorzystanie otrzymanego vouchera masz aż 6 miesięcy!


ZWROT W FORMIE VOUCHERA


Voucher jest jednorazowego użytku i można go wykorzystać wyłącznie raz przy zakupach w niziohome.pl. Nie ma możliwości dzielenia Vouchera na kilka transakcji.

UWAGA!

Zwrot pełnej kwoty zakupu nastąpi wyłącznie w sytuacji, gdy zwracany produkt nie nosi śladów użytkowania i odpowiada dokładnemu stanowi, w jakim go otrzymałeś. Nie martw się, jeśli produkt został rozpakowany i nie posiadasz już jego oryginalnego opakowania – taki produkt również może zostać zwrócony, pod warunkiem jednak, że nosi wyłącznie ślady korzystania, które nie wykraczają poza zakres czynności wymaganych do stwierdzenia charakteru, kompletności, cech czy funkcjonowania produktu. Miej jednak na uwadze, że jeśli produkt został przez ciebie uszkodzony lub nosi wyraźne ślady użytkowania, nie będzie on podlegać refundacji w pełnej wysokości. W takiej sytuacji klient ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru, które jest następstwem jego zachowań, wykraczających poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą. Zwrotom podlegają zarówno produkty zakupione w cenie regularnej, jak i produkty przecenione.


UWAGA! NIE POSIADAMY PUNKTU OSOBISTEGO ZWROTÓW

Nie ma możliwości zwrotu zakupionego towaru osobiście - aby zwrócić produkt należy go odesłać na adres podany poniżej:

Magazyn Nizio Home , ul. Krzeszowska 47, 23-400 Biłgoraj



Kontakt ze sklepem

Nizio Home

e-mail: help@niziohome.pl

tel: +48 698 692 218; +48 531 631 535

NAPISZ DO NAS

Pozostańmy w kontakcie