• KROK 1- Odpowiednio przygotuj zwracany produkt Jeśli produkt został przez ciebie zmontowany, zdemontuj go i doprowadź do stanu, w jakim otrzymałeś go w przesyłce z naszego sklepu.
• KROK 2- Starannie spakuj i zabezpiecz produkt Włóż mebel do kartonu. Jeśli składa się on z kilku części, dokładnie zabezpiecz wszystkie elementy znajdujące się wewnątrz pudła, aby zminimalizować ryzyko powstania ewentualnych uszkodzeń w trakcie transportu. Masz wątpliwości, jak odpowiednio spakować przesyłkę ze zwrotem? Skontaktuj się z nami.
• KROK 3 - Wypełnij formularz zwrotu [Formularz zwrotu do 100 dni] Po otrzymaniu wypełnionego formularza, nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w celu uzgodnienia terminu odbioru przesyłki przez kuriera.
• KROK 4- Oczekuj na kuriera, który odbierze przesyłkę z Twoim zwrotem W ustalonym wcześniej terminie pojawi się u Ciebie kurier w celu odebrania spakowanej paczki; nie musisz drukować etykiety ani listu przewozowego – zamówiony przez nas kurier będzie miał ze sobą wszystkie niezbędne do nadania przesyłki dokumenty.
• KROK 5 - Oczekuj na voucher Voucher zostanie wysłany na Twój adres mailowy podany w zamówieniu, po przyjęciu przesyłki ze zwracanym produktem w naszym magazynie.
W zależności od wybranego wariantu zwrotu, poczekaj na zwrot należności na rachunek lub w formie vouchera.
Wybrałeś zwrot produktu na swój koszt, przed upływem 14 dni od otrzymania zamówienia? Gdy przesyłka ze zwracanym produktem dotrze do naszego magazynu, w ciągu kolejnych 14 dni należność zostanie zwrócona na wskazany przez ciebie rachunek bankowy. Wybrałeś darmowy zwrot produktu na nasz koszt przed upływem 14 dni lub opcję ze zwrotem produktu po upływie 14 dni? W takim razie sprawdzaj swoją skrzynkę mailową – już niebawem, po dotarciu przesyłki z twoim zwrotem do naszego magazynu i zweryfikowaniu produktu, otrzymasz bon o wartości zwracanego zamówienia, aby znów móc cieszyć się zakupami! Na wykorzystanie otrzymanego vouchera masz aż 6 miesięcy!
ZWROT W FORMIE VOUCHERA
Voucher jest jednorazowego użytku i można go wykorzystać wyłącznie raz przy zakupach w niziohome.pl. Nie ma możliwości dzielenia Vouchera na kilka transakcji.
UWAGA!
Zwrot pełnej kwoty zakupu nastąpi wyłącznie w sytuacji, gdy zwracany produkt nie nosi śladów użytkowania i odpowiada dokładnemu stanowi, w jakim go otrzymałeś. Nie martw się, jeśli produkt został rozpakowany i nie posiadasz już jego oryginalnego opakowania – taki produkt również może zostać zwrócony, pod warunkiem jednak, że nosi wyłącznie ślady korzystania, które nie wykraczają poza zakres czynności wymaganych do stwierdzenia charakteru, kompletności, cech czy funkcjonowania produktu. Miej jednak na uwadze, że jeśli produkt został przez ciebie uszkodzony lub nosi wyraźne ślady użytkowania, nie będzie on podlegać refundacji w pełnej wysokości. W takiej sytuacji klient ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru, które jest następstwem jego zachowań, wykraczających poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą. Zwrotom podlegają zarówno produkty zakupione w cenie regularnej, jak i produkty przecenione.
UWAGA! NIE POSIADAMY PUNKTU OSOBISTEGO ZWROTÓW
Nie ma możliwości zwrotu zakupionego towaru osobiście - aby zwrócić produkt należy go odesłać na adres podany poniżej:
Magazyn Nizio Home , ul. Krzeszowska 47, 23-400 Biłgoraj