Warszawa

ul. Klimczaka 13/139, 02-797 Warszawa

+48 531 631 535  lub   biuro@niziohome.pl

Zobacz na mapie
Biłgoraj

ul. Krzeszowska 53, 23-400 Biłgoraj

+48 531 631 535  lub biuro@meblenizio.pl

Zobacz na mapie
+48 531 631 535 kontakt

Zwroty i reklamacje

W Nizio Home dbamy o Twoje zadowolenie z zakupów, dlatego dajemy Ci możliwość zwrotu towaru, który nie spełnia Twoich oczekiwań. Masz na to 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Nie dotyczy to produktów na zamówienie.

 

Reklamacje

Przy odbiorze przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli przesyłka wygląda na uszkodzoną, zalecamy odmówienia jej przyjęcia oraz bezzwłoczny kontakt z nami, pod numerem telefonu: +48 531 631 535.

Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół, który pomoże nam w rozpatrzeniu późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  • Skontaktuj się z nami mailowo na adres: biuro@niziohome.pl lub telefonicznie, pod numerem: +48 531 631 535.
  • Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  • W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  • Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  • Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

 

W razie jakichkolwiek wątpliwości, zapraszamy Cię do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@niziohome.pl lub telefonicznie: + 48 531 631 535. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania i udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Kontakt ze sklepem

Nizio Home

e-mail: biuro@niziohome.pl

tel: +48 531 631 535

NAPISZ DO NAS

Pozostańmy w kontakcie
X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.